Stanowisko ds. kadrowych
Wykształcenie wyższe magisterskie prawo lub administracja
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność orzeczona prawomocnym wyrokiem sądowym za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Wykształcenie wyższe magisterskie prawo lub administracja.
- Znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa administracyjnego i ustawy o samorządzie gminnym, prawa pracy, o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie aplikacji biurowych, poczty elektronicznej i internetu.
- Staż pracy minimum 1 rok.
Dodatkowe :
1) preferowany staż pracy w urzędach państwowych lub samorządowych.
2) Kreatywność.
3) Umiejętność organizacji pracy zespołowej.
4) Staranność, rzetelność, dyspozycyjność i odpowiedzialność.
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu .
2. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników urzędu. -
3. Zakupy materiałów i urządzeń biurowych, kancelaryjnych, druków, formularzy, pieczęci i środków czystości.
4. Prowadzenie sekretariatu Wójta i Sekretarza Gminy.
5. Prowadzenie rejestrów :
- zarządzeń Wójta Gminy,
- postanowień Wójta Gminy,
- umów,
- wniosków o informację publiczną oraz petycji,
- skarg i wniosków wpływających do urzędu.
6. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem organizacjom pozarządowych i organizacjom pożytku publicznego zadań publicznych na zasadach określonych w ustawie.
1. Życiorys (CV) opatrzony klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji , zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r., poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
2. List motywacyjny.
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie.
4. Kserokopia świadectw pracy.
5. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli dotyczy).
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata – za zgodność z oryginałem.
6. Oświadczenia:
- o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni
z praw publicznych.
- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby
rekrutacji.
- o stanie zdrowia.
7. Posiadane certyfikaty, zaświadczenia o ukończonych kursach,
szkoleniach, opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy
(jeżeli posiada).
W miesiącu wrześniu 2019r. , tj. miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Potok Górny, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił 0%.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy pok. Nr 20 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy, Potok Górny 116, 23-423 Potok Górny, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds.. kadrowych” w terminie do 25 października do godz. 15-ej. (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Potoku Górnym). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Dodano do BIP dnia 15-10-2019 14:22:31